طبق گزارش‌ها، سونی آزمایش‌های زمان‌بندی شده PS Plus Premium را برای برخی از توسعه‌دهندگان اجباری کرده است.

طبق گزارش‌ها، سونی آزمایش‌های زمان‌بندی شده PS Plus Premium را برای برخی از توسعه‌دهندگان اجباری کرده است.

پلی استیشن پلاس بازسازی شده قرار است چندی دیگر در سرتاسر جهان عرضه شود، اما هنوز چیزهای زیادی در مورد این سرویس وجود دارد که سونی هنوز درباره آنها صحبت نکرده است. به عنوان مثال، کاتالوگ بازی‌هایی که ارائه می‌کند هنوز جزئیاتی در دست نیست، اگرچه سونی تضمین‌های مکرر از کیفیت را در این زمینه ارائه کرده است، در حالی که قطعات هر دو کتابخانه PlayStation Plus Extra و PlayStation Plus Premium در حال روشن شدن هستند. اکنون، به نظر می رسد جزئیات دیگری در مورد یکی دیگر از بالاترین سطح خدمات ظاهر شده است.

 

PlayStation Plus Premium  همچنین به مشترکین امکان دسترسی به آزمایش‌های زمان‌بندی‌شده بازی را می‌دهد، و سونی، البته، شروع به ایجاد زیرساخت‌های مشابه برای آن می‌کند . اگرچه روشی که در حال انجام آن است ممکن است بین بسیاری از توسعه‌دهندگان بحث‌برانگیز باشد.

 

طبق گزارشی که توسط Game Developer منتشر شده است، سونی آزمایش‌های زمان‌بندی‌شده بازی را برای همه بازی‌های آینده که در فروشگاه پلی‌استیشن در دسترس خواهند بود و قیمت عمده‌فروشی آنها ۳۴ دلار یا بالاتر خواهد بود را اجباری کرده است. ظاهراً آزمایش‌ها باید حداقل چند ساعت طول بکشد، اگرچه این خط‌مشی به صورت ماسبق اعمال نمی‌شود و برای بازی‌های واقعیت مجازی اعمال نخواهد شد.

 

این بدان معناست که هر توسعه‌دهنده‌ای که بازی‌ای را برای PS5 یا PS4 منتشر می‌کند که قیمت عمده‌فروشی آن 34 دلار یا بالاتر است، باید زمان، بودجه و منابعی را صرف کند تا نسخه آزمایشی آن را حداقل دو ساعت بسازد. ظاهرا، توسعه دهندگان تا سه ماه پس از عرضه بازی خود فرصت دارند تا نسخه آزمایشی خود را منتشر کنند، در حالی که نسخه آزمایشی باید حداقل به مدت 12 ماه برای مشترکین PlayStation Plus Premium در دسترس باشد.

 

بر اساس این گزارش، نمایش‌های سفارشی برای بازی‌ها نیز در برخی موارد مجاز خواهند بود، اگرچه این موارد به صورت موردی تایید می‌شوند . بنابراین اگر بازی کمتر از دو ساعت (یا نه بیش از دو ساعت) باشد. ، توسعه دهنده می تواند یک نسخه نمایشی جداگانه برای آن بسازد. البته هنوز برای آن زمان، پول و کار اضافی لازم است.

 

طبق این گزارش، نسخه‌های نمایشی، آزمایشی، آخر هفته‌های رایگان و موارد دیگر که برای مشترکین پلی‌استیشن پلاس در سطوح مختلف قابل دسترسی هستند، همچنان می‌توانند منتشر شوند، البته این به صلاحدید توسعه‌دهنده یا ناشر خواهد بود.

 

به احتمال زیاد، گام‌هایی که سونی در اینجا برداشته است، بعید به نظر می‌رسد که با بسیاری از توسعه‌دهندگان و ناشران در این صنعت مطابقت داشته باشد. مسئولیت‌های اضافی که بر دوش آن‌ها اعمال می‌شود برای چیزی که از آن بازدهی کم یا بدون عودت دریافت می‌کنند، دلیل کافی برای آن است، اما باید در نظر گرفت که این مسئولیت‌ها همچنین ممکن است باری باشند که ممکن است تحمل آن بیش از حد باشد. احزاب خاص در حالی که شرکت های بزرگتر باید بتوانند با الزامات کنار بیایند، توسعه دهندگان کوچکتر با منابع و منابع مالی محدود ممکن است خیلی خوب عمل نکنند.

کلمات کلیدی :

PS Plus Premium

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/8e6e

خبرنامه بازی ها

گالری